Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2013 21:13 - Хирон
Автор: skarif Категория: Поезия   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
0



Конят ми е як и буен.
Пръхти и чатка със копита.
Диша често- ноздрите издува,
мята се, тресе се, рита.

Държа го вързан, ала той
по-див и непокорен става.
Кой ще го обязди, кой?...
Кой със него ще се състезава?

___

Силата му в мен расте, едрее...
Неспокойно гривата си вее.
Душата ми за него пее,
но да го язди тя не смее.

___

Веднъж изпуснах го- не бе завързан.
Оградата прескочи и препусна.
Видях го яростно да бърза
и от погледа си го изпуснах.

Сега без кон съм. Нямам кон.
Лехата със цветя е мъртва.
Стоя във празния си дом
и не знам кому да се разсърдя.

Сама съм. Нямам кон.
Ливадата я смазаха копита.
Конят ми намери своя дом.
А мен изрита, без да ме е ритал.

Полето конят ми опустоши.
Цветя, дървета и треви са мъртви.
Реките в жаждата си пресуши.
От скалите канари откърти.

Копитата му спукаха земята.
Гривата му вятъра надвя.
Прахът му ме направи сляпа.
От вихъра му бесен оглушах.

Сега без кон съм. Нямам кон.
На стола дървен се люлея.
Изнасям го пред своя дом
и погледът ми в пустошта се рее.

Той няма да се върне. Знам.
Загубих своя ален кон.

Где е моят светъл храм?
Где отиде мъдрият Хирон?


Тагове:   храм,   хирон,   кон,   Ален,   светъл,   вихъра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 885910
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930