Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 22:39 - На ръба на света
Автор: skarif Категория: Поезия   
Прочетен: 2200 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 12.11.2013 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На ръба на света

невъзмутимо
стоя.
Краченца
над бездна
люлея.
В лъчите
на слънцето
длани
топя,
на ледния огън
се грея.
Под мен е въже.
Уж имам опит
със покриви,

но ако мръдна

напред,

ще се удавя

във локвите.

Край дома
на орлите

спасение няма.

Само миг

да заспите,

ще си счупите

рамото,

ще строшите

коляно…

Само миг

на съмнение,

само миг

неведение,

само миг

неумение

и вече

ме няма…

 

На ръба на света

невъзмутимо

стоя.

Без апарат

кислороден.

И дано не е рано,

и дано не е късно…

Защото

е

жизненоважно

да знаеш

как

да бъдеш

свободен!
А то е изкуство!




Гласувай:
4



1. terca - Прекрача ли - ще падна...
05.04.2013 23:02
Защото краят на Света е в Моите нозе...
Не е това надменна мисъл - нито пък парадна...
Просто с тези зеленикави очи страхът ми взе!

ха ха Ха, Здравейте!

"Совите не са това, което са!", м?!
цитирай
2. skarif - :)
06.04.2013 21:23
Мммм, ком си- ком са... Може би. Вероятно. Почти е сигурно. Навярно. Приблизително вярно. Приблизително точно. Докосва се. Досяга. Почти засяга. Почти. И още има, може би... Нали? Дали са мои тези зеленикакви очи? (Последното не е грешка при набирането. Мхм.) Компри? :D
Пълна шашкъния...
цитирай
3. injir - Хубаво написано!
06.04.2013 22:11
Хубаво написано!
цитирай
4. takaini - Чудесно послание си отправила,skarif!
07.04.2013 12:36
"...На ръба на света
невъзмутимо
стоя.
Без апарат
кислороден..."


Но мислиш!
Все пак спасение има,защото светът е сфера,която държиш в ръцете си!Просто я погали!
Поздрави!:))
цитирай
5. skarif - ". . . На ръба на света нев...
07.04.2013 18:49
takaini написа:
"...На ръба на света
невъзмутимо
стоя.
Без апарат
кислороден..."


Но мислиш!
Все пак спасение има,защото светът е сфера,която държиш в ръцете си!Просто я погали!
Поздрави!:))


Ммммм, прекалено абстрактен ми е съветът ти. Разбирам го, но практиката винаги ми е куцала. Пък и, кой знае защо, ми изниква асоциация с оная сцена с Чарли Чаплин в ролята на Хитлер, сещаш се...
Благодаря за отношението! :)
цитирай
6. skarif - Хубаво написано! Ами, това ми ...
07.04.2013 18:50
injir написа:
Хубаво написано!


Ами, това ми издиктуваха... :) Благодаря! Моят кабел и моят канал това предадоха. :)
цитирай
7. takaini - ". . . На ръба на светанев...
09.04.2013 15:37
skarif написа:
takaini написа:
"...На ръба на света
невъзмутимо
стоя.
Без апарат
кислороден..."


Но мислиш!
Все пак спасение има,защото светът е сфера,която държиш в ръцете си!Просто я погали!
Поздрави!:))


Ммммм, прекалено абстрактен ми е съветът ти. Разбирам го, но практиката винаги ми е куцала. Пък и, кой знае защо, ми изниква асоциация с оная сцена с Чарли Чаплин в ролята на Хитлер, сещаш се...
Благодаря за отношението! :)


Опитай да си представиш Малкият принц и неговата Вселена!Вероятно тогава асоциацията би ти донесла повечко позитивизъм!

"– Ето моята тайна. Тя е много проста: най- хубавото се вижда само със сърцето. Най-същественото е невидимо за очите … Твоята роза ти е толкова ценна поради времето, което си загубил за нея … Хората са забравили тая истина, но ти не трябва да я забравяш. Ти ставаш отговорен завинаги за всичко, което си опитомил. Ти си отговорен за твоята роза…
- Аз съм отговорен за моята роза … – повтори малкият принц, за да го запомни."

Из “Малкият принц” – Антоан дьо Сент-Екзюпери
цитирай
8. skarif - ". . . На ръба на света нев...
09.04.2013 21:55
takaini написа:
skarif написа:
takaini написа:
"...На ръба на света
невъзмутимо
стоя.
Без апарат
кислороден..."


Но мислиш!
Все пак спасение има,защото светът е сфера,която държиш в ръцете си!Просто я погали!
Поздрави!:))


Ммммм, прекалено абстрактен ми е съветът ти. Разбирам го, но практиката винаги ми е куцала. Пък и, кой знае защо, ми изниква асоциация с оная сцена с Чарли Чаплин в ролята на Хитлер, сещаш се...
Благодаря за отношението! :)


Опитай да си представиш Малкият принц и неговата Вселена!Вероятно тогава асоциацията би ти донесла повечко позитивизъм!

"– Ето моята тайна. Тя е много проста: най- хубавото се вижда само със сърцето. Най-същественото е невидимо за очите … Твоята роза ти е толкова ценна поради времето, което си загубил за нея … Хората са забравили тая истина, но ти не трябва да я забравяш. Ти ставаш отговорен завинаги за всичко, което си опитомил. Ти си отговорен за твоята роза…
- Аз съм отговорен за моята роза … – повтори малкият принц, за да го запомни."

Из “Малкият принц” – Антоан дьо Сент-Екзюпери


Цитатът ми е любим. И разбирам. Понякога ми се струва, че тази книжка е повече и от Библията... Но сърцето, знаеш,...винаги е болезнено... И, разбира се, никой не е казал, че правилният път е правият и безпрепятствен...
Друга асоциация- "Славеят и розата"... Все пак това е обичта- силата да обичаш е силата да понасяш...и съвършенствата, и несъвършенствата... Малкият принц обича своята роза, въпреки глупавата й суетност. И това за мен е повече смелост и желание да се грижиш за някого. Мога да продължа и още, но да не ставаме отегчителни...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 877383
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031