Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2015 22:33 - Survivor - Silver Girl
Автор: skarif Категория: Музика   
Прочетен: 1267 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 15.04.2015 22:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сребърно момиче, остани до утре! Вземи сърцето ми с една единствена целувка! Сребърно момиче, светът вън от нашия прозорец някак избледнява в моменти като този. Докато тази вечер по улиците на града хората препускат, ти и аз вземаме своето време, безценно време.   Не искаш ли да лежиш до мен (да останеш с мен) повече от един момент? Не можах да понеса да те видя да тръгваш през тази врата. Остани с мен (остани с мен), бъди моя единствена в света само за един златен момент, мое сребърно момиче!   Сребърната луна ни държи в своята власт с магия, с която не мога да се боря. С цялата моя сила бих върнал мига. Легни до мен сега, макар и само за една нощ! Далеч долу, по улиците на града хората препускат. Ти и аз вземаме своето време, безценно време.   Не искаш ли да лежиш до мен (да останеш с мен) повече от един момент? Не можах да понеса да те видя да тръгваш през тази врата. Остани с мен (остани с мен), бъди моя единствена в света само за един златен момент, мое сребърно момиче!   Не искаш ли да лежиш до мен (да останеш с мен) повече от един момент? Не можах да понеса да те видя да тръгваш през тази врата. Остани с мен (остани с мен), бъди моя единствена в света, мое сребърно момиче! Не искаш ли да лежиш до мен (да останеш с мен) повече от един момент? Не можах да понеса да те видя да тръгваш през тази врата. Остани с мен (остани с мен), бъди моя единствена в света, мое сребърно момиче!   



Тагове:   silver,   Survivor,   girl,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metlichina - !
15.04.2015 23:34
много хубава песен...
цитирай
2. skarif - Така е.
16.04.2015 11:08
metlichina написа:
много хубава песен...


Така си е, цвете саморасляче... :) Групата ми стана любима точно с не толкова популярните си песни като тази, а не с онова око на тигъра... Радвам се, че и други я оценяват и мислят като мен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 877050
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031