Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2014 19:10 - Survivor - Didn't Know It Was Love
Автор: skarif Категория: Музика   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.01.2015 18:48


Чувствах се толкова лек в утринната светлина. Когато бе сезонът на любовта, аз преминавах. Оглеждах се за неприятности и за тръпката на преследването. Любовта ме гледаше очи в очи, лице в лице. Едно докосване трябваше да ми каже да опитам и да разбера. Любовта винаги беше дълъг изстрел към хазартен мъж с хвърляне на зара, момиче, хвърлих го назад. Сега мисля за теб ден и нощ, нощ и ден.   Не знаех, че беше любов. Не знаех, че беше съдба. Не знаех, че беше вик на съдбата. Кажи ми, че никога не е твърде късно. Бях твърде сляп, за да видя, когато отвръщах на удара. Ти беше всичко, от което се нуждаех. Не знаех, че беше любов.   Не бях сляп за магията, ти мислиш, че съм упорит. Да се върнем в бурята не е достатъчно добро. Продължавам да се опитвам да те разтърся, но няма начин. Сега мисля за теб ден и нощ, нощ и ден.   Не знаех, че беше любов. Не знаех, че беше съдба. Не знаех, че беше вик на съдбата. Кажи ми, че никога не е твърде късно. Бях твърде сляп, за да видя, когато отвръщах на удара. Ти беше всичко, от което се нуждаех. Не знаех, че беше любов.   Тези луди нощи на границата направиха най-доброто да бъда свободен. Стоях сам, просто затворник. Никога не узнах, че ти държеше ключа.   Не знаех, че беше любов. Не знаех, че беше съдба. Не знаех, че беше вик на съдбата. Кажи ми, че никога не е твърде късно. Бях твърде сляп, за да видя, когато отвръщах на удара. Ти беше всичко, от което се нуждаех. Не знаех, че беше любов. 



Тагове:   love,   know,   Survivor,   was,   IT,   didn't,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 885196
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930