Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2014 23:46 - Survivor - High On You
Автор: skarif Категория: Музика   
Прочетен: 788 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 01.11.2014 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стоеше там, за да я науча да изглежда и да се чувства добре. Нека ти разкажа за момичето, с което се запознах снощи.   Тя разбира. Трябваше да стигна до нея. Оставих колелото на съдбата да се върти. Докоснах ръката ти преди. Тълпата започна да става ужасна.   Сега съм по-високо от хвърчило. Знам, че съм привързан към любовта ти, говорейки на себе си, бягайки в жегата, молейки се за твоето докосване. В средата на улицата.   И аз, аз не мога да спра да мисля за теб, момиче. Аз трябва да живея в измислен свят. Аз съм толкова развълнуван от теб.   Интелигентен и снизходителен, малко луд, сякаш започвам битка. Нека ти разкажа за момичето, което имах снощи.   Проницателни очи като на гарван. Ти сякаш споделяш моя таен грях. Бяхме високо преди. Нощта започна да отстъпва.   Сега крещя в нощта. Знам, че съм привързан към любовта ти, говорейки на себе си, бягайки в жегата, молейки се за твоето докосване. В средата на улицата.   И аз, аз не мога да спра да мисля за теб, момиче. Аз трябва да живея в измислен свят. Аз претърсих целия свят, за да намеря такова истинско сърце, такова пълно опиянение. Аз съм развълнуван от теб.   Стоеше там, за да я науча да изглежда и да се чувства добре. Нека ти разкажа за момичето, с което се запознах снощи.   Сега съм по-високо от хвърчило. Знам, че съм привързан към твоята любов, говорейки на себе си, бягайки в жегата, молейки се за твоето докосване. В средата на улицата.   И аз, аз не мога да спра да мисля за теб, момиче. Аз трябва да живея в измислен свят. Аз претърсих целия свят, за да намеря такова истинско сърце, такова пълно опиянение. Аз съм развълнуван от теб. (3)


     





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ernest - AOR класика
01.11.2014 11:49
и прекрасен текст.
цитирай
2. skarif - :)
01.11.2014 17:55
ernest написа:
и прекрасен текст.


Признавам си, че преди дни открих парчето и се влюбих в него.
Надявам се, че преводът ми е сравнително коректен, защото съм сигурна, че съм допуснала грешки, за което се извинявам. Припевът на песента не ми излиза от главата.
Радвам се, че постът ми е срещнал ценител.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 877127
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031