Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2015 00:04 - Survivor - Ever Since The World Began
Автор: skarif Категория: Музика   
Прочетен: 856 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.01.2015 17:45


Никога няма да разбера какво ме доведе тук. Сякаш някой водеше ръката ми. Изглежда, ми беше трудно да се насоча. Курсът ми беше планиран. И съдбата водеше всички ни. И от това ръката ни се повдигна и падна само за миг. Времето беше достатъчно да спре отново дъха ни.   И ние сме просто част от пъзела. Просто друга част от плана. Как един живот докосва друг е толкова трудно да се разбере. Ние все още вървим заедно по този път. Пътуваме толкова далеч, колкото можем. Чакахме този момент във времето, откакто свят светува.   Вземайки отминалите времена, се чудим как започна всичко. Никога няма да узнаем и все още се опитваме да разберем. И, въпреки че сезоните се сменят, причините остават същите. Любовта е, която ни държи, докато можем да видим отново слънцето.   И ние сме просто част от пъзела. Просто друга част от плана. Чакахме този момент във времето, откакто свят светува.   И аз стоя сам, един мъж от камък, срещу поройния дъжд, и нощта има номера ти, и вятърът плаче твоето име. Ако търсим истина, победа или загуба, в това всички сме еднакви. Надеждата все още вечно гори, ние сме пазителите на пламъка.   И ние сме просто част от пъзела. Просто друга част от плана. Как един живот докосва друг е толкова трудно да се разбере. Ние все още вървим заедно по този път. Опитваме и стигаме толкова далеч, колкото можем. Чакахме този момент във времето, откакто свят светува. 



Тагове:   Survivor,   The,   world,   ever,   since,   began,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 884721
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930