Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2015 16:30 - ***Ще ти купя шарена рокля...
Автор: skarif Категория: Други   
Прочетен: 910 Коментари: 0 Гласове:
1



"Ще ти купя шарена рокля, ще те накарам да си сложиш ярко червило и ще те изведа навън, каквото и да ми струва.... Ще те дърпам за ръка, но ти ще ходиш до мен! Ще плисне дъжд, ще събуя обувките ти, ще шляпаш боса, ще порежеш петата си на стъкло и ще ме псуваш... Ще хвърляш по мен, каквото намериш, но аз ще се радвам, защото си жива. Ще взема ключовете от колата ти и ще те накарам да ме гониш за тях, докато се измокриш до кости, а ти ще ме гониш, знам, ти ще ме гониш, ще бягаш до мен, ще се хвърлиш в мен, стягайки кръста ми с краката си, ще ме целунеш зверски, страстно, мокра и прелестна– като никоя друга... Ще те вкарам насила на някой чужд купон, ще изпиеш едно-две питиета, ще те изпратя до вас, ще поръчам пица напук на твоите вечни диети, ще я намажа с майонеза и кетчуп, ще ти налея кока-кола, не диетична... Ще легнем на пода по корем с крака, вдигнати нагоре, и ще ядеш пица с мен по този начин! Ще ти налея чаша вино, ще те завия в топло одеяло, ще запалиш цигара и ще се чудиш какво става всъщност... Ще ти кажа, че те оби..., но на теб няма да ти хареса, защото не вярваш в нищо и в никого. Ако и след всичко това не успея да те извадя от смрадливата ти черна дупка, ще знам, че ще трябва да направя много повече, защото те обичам, майната му, и, ако е нужно, ще живея с теб в загадъчната ти тъга, но ще бъда до теб, каквото и да става, каквато и да си, разбра ли?!, защото те обичам и просто не мога без теб..."

(Анабел) 

Редакцията е моя...


Тагове:   рокля,   ще,   Ти,   шарена,   купя,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 884454
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930